reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Štefan Fridmanský

Štefan Fridmanský

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte, Som Števo mam 19 a mam rad všetkých ľudí bez rozdielu farby pleti, vyznania viery či sexuálnej orientácie Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Tuším, kam kráča svet, ale premýšľam, kam mam kráčať ja

Štefan Fridmanský

Tuším, kam kráča svet, ale premýšľam, kam mam kráčať ja

Tuším, kam kráča ľudstvo...Ale i tak si myslím, že ľudstvo žije nenormálne konzumným životom, ktorý nás vrhá k rýchlemu a stresujúcemu spôsobu života.

  • 29. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 201x
  • 3
Sociálna vláda vs. Anti-sociálne VUCky

Štefan Fridmanský

Sociálna vláda vs. Anti-sociálne VUCky

K tejto téme ma priviedla práca mojej mamy, ktorá pracuje v sociálnej oblasti s občanmi s telesným postihnutím v jednom slovenskom kraji, ktorý nechcem konkretizovať. Tak isto je to aj potvrdenie toho, že moje názory nie sú orientovane len k podpore vlády R.Fica.

  • 27. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 101x
  • 3
Premiér R. Fico a jeho zahraničné návštevy

Štefan Fridmanský

Premiér R. Fico a jeho zahraničné návštevy

V poslednej dobe sa dôležité problémy, ktoré sú na slovenskej scéne, a tie ktoré občanov naozaj trápia zakrývajú návštevou premiéra Slovenskej republiky Róberta Fica na oslavách kubánskej revolúcie na Kubánskom zastupiteľstve v Bratislave, či plánovanými návštevami Líbye a Venezuely.

  • 26. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 475x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu